cpdag

aaaaaaaaaaaaaaaj, vet ni ? jag har fuckat upp min tå helt o hållet, när jag gick hem så kom en jävla fittpinne rakt på min tå så det blev typ ett hål :s och det blödde skitmycket. men iaf så var jag med nikole och far-dd efter skolan, vi gick till biblan och pluggade, sen efter det skulle jag hämta pengar hos mamma. skulle ta ut pengar från hennes kort, men jag råka spärra det :| så hon förde över pengar till mitt kort som jag hade glömt hemma, typsikt -.- så när jag kom hem tog jag cykeln, och jag var skitarg på benjamin för han hade slarvat bort cykelnykeln, och han fick damp på mig som vanligt fast det inte ens var mitt fel liksom? och självklart får jag skiten för det, fast det var han som hade slarvat bort den. men sen så hittade han den och jag tog cykeln till centrum och köpte choklad och comviq kompis, och påvägen så ska jag cykla över ett övergångsställe och gubben i bilen veva ner rutan och skrek till mig nånting typ "MEN DU KAN JU INTE CYKLA DÄR DET INTE ÄR CYKELBANA!", jag hatar sånna där människor, jävla bitterfittor! hur orkar man ens hålla på och kriga med att ta ner bilrutan bara för att säga nåt sånt, brist på tid? liv kanske..? men jaja, nu ska jag dricka juice och lyssna på musik så hejdå ;]


har tyvärr inga bilder.. så det får bli den här

Kommentarer
Postat av: rebecca

HAHAHAHHAHAHAHHAHHA

2009-08-26 @ 18:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback