sommarlovet

OMG! jag har redan fått 4 unika besökare, hur ska det här sluta :O shit jag är nya kenza snart, or not. aja men iaf, nu har skolan börjat, för ungefär en vecka sen, haaaaaaate it. men nu ska jag sluta skriva och lägga upp nåra bilder från sommarlovet.


frukost på the airport när vi skulle till london


det där va typ nån skylt i london,va tvungen att ta kort


hotellet va najs, ignorera mig, såg ut som ett freak men jag skyller på att vi nyss hade kommit till hotellet och jag var trött efter flygresan

(HAHHAHAHHAH) skitgoda chips omg

stamford brook, chiswick


tunnelbanan va skitbra, vart man än gick så fanns det en tunnelbana i närheten


min familj tvinga mig att åka på nån jävla turisttur genom london :s swedish family haha .. det här va väl trafalgar square


thairestaurang, maten var gudomlig :O:O

kolla på pride med kamilla, nikol och far-dd


sen efter det så tog kamilla oss till stäket




beccas land, här ska hon precis sätta sig ner och äta sin mat som ni ser där brevid :)


körde kubb


hahahaha get


vi skulle typ bada här tror jag


jag fick ryck som vanligt och bakade bullar, fan vad stolt jag blev, kolla dom är helt perfekta ju :o


det här var nån dag då jag var med far-dd och nikol


samma dag

och så finns det typ en miljon fler bilder som jag inte pallar lägga upp just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback