aaaa

Helluu. Jag bajsar snett på sveriges väder seriöst, man kan inte göra nånting när det är sånt här väder :( Skulle till flo ridas konsert på grönan igår men fick reda på att det kosta 350 plus inträde, så jag orka inte. Idag åkte jag hem till min gammelfarmor och åt o sånt, sen efter tvinga mamma o pappa mig att följa med o kolla på bilar även fast jag skulle va med Kamilla och Fardowsa, så nu har jag absolut ingenting att göra här hemma. Och jag saknar Becca like hell, hon har vart borta i 5 dagar på Emmas land :/


Det va Michael Jackson på 4an hela dagen igår, typ en film om hans liv och minnesstunden för honom i L.A, det sysselsatte jag mig med igår eftersom vädret var skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback