BANAN

Hej alla. HEERRREEGUD, ingen har tråkigare än mig, jag hatar att ha tråkigt (!!) kuk på de men nu berättar jag om vad jag har gjort idag. Vart i stan o träffat en kompis, stött på massa skumma människor, en desperat människa som fråga om mitt nr på plattan HAHA snubben våga inte ens fråga själv, snälla va lite mer skämmig, sen en gubbe på tåget, o en gubbe på tuben som la värsta minen hahah, en tant som prata för sig själv o mumla nånting till oss o fler människor, sen så åt vi donken och vid åtta var jag hemma :)

IMORN KOMMER BÖGN HEM !! :D HELL YEAH IVE MISSED HER

billie jan är inte min älskare,
han är bara en kille som tjatar om att jag är den enda,
men barnet är inte min son, WOOOOOH *försöker göra moonwalk*

nej men ärligt får man vara tråkigare än mig? nej jag tror fan inte det men det får ni stå ut med om ni vill läsa min blogg, AOOOOUWWWH

puss på skinkan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback