BÖÖÖ

BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Jag är död. Har vart typ nere dom senaste dagarna, eller ja iaf igår, igår var det en äkta bajsdag, jag vaknade typ 2, var skittrött hela dagen, min hjärna vägrade vakna, kände mig ful o äcklig, hade mycket o tänka på. MEN! Today is a new day, ska skaka av mig alla dåliga känslor och vara glad. Jag känner mig ändå fri för im a single lady, känns sköööööööönt like hell, var helt ärligt tvungen. Okej nu undrar ni säkert vafan jag snackar om, men det är bra o inte veta vissa saker mohaha :)

Har inga planer för idag, ska vara självisk idag och ta hand om mig själv hihi (a) Bajs på vädret också, men nu ska vi va positiva. FAN VILKET BRA VÄDER DET ÄR IDAG! :D


Och här är bilden på MJ som jag ritade, nu är den klar, fast den har vart det i nåra dagar redan men jag har inte pallat lägga upp nån bild ;)

R.I.P än en gång <3

Kommentarer
Postat av: siaalas.

sv; haha aa, men asso du hade säkert skit kul endå, jag menar... vem bryr sej om man har värsta oboy fläcken på sina kläder? (HAHA, JAG) nää menmen, sånt händer ;)<3

2009-07-06 @ 14:15:15
URL: http://siaalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback