we're bringing brighter days

Cha cha allihopa! haha kamilla :D

Idag har jag kollat på kläder och ätit i kista med mom and dad, jag fick en klänning av dom från Bik Bok som e skitsnygg :) Sen skulle jag leta efter ett par shorts men dom fanns bara i size-rasputia (norbit) så jag kunde inte köpa dom :( Kanske köper dom senare om dom finns kvar i stan. Det var skitbra väder idag också, hatar sveriges väder för man solar när det är fint väder, sen när det blir fult väder så blir man blek igen :s
Och juste :p Vet ni vad jag gjorde igår? Jag gick ut och sprang frivilligt :O Känner fan inte igen mig själv..


sneak peek av klänningen, kan visa den sen

min lilla mage, i dont wanna get blek :(

jag bakade chokladkakor också :D


skitdålig bild jag vet, men bättre än inget :D

Kommentarer
Postat av: Hazal

omg fett sugen på kladdkaka nu-.-':D

2009-07-17 @ 20:47:46
URL: http://thetwoandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback