Packat klart


GangsterN

lite fler bilder på mina naglar, hahaha e fan kåt i att ta kort på mina naglar!! har fått nåt jävla ryck


och jag har packat väskan också, VISST E JAG DUKTIG? är inte så bra på o packa, jag trycker bara ner allting men äääsch vafan, imorn im going to Londooooooooooooooooooon. Så jag kommer inte blogga på 6 dagar :( Jag vet det kommer bli så himla tråkigt att jag inte uppdaterar bloggen på nästan en vecka :(  Närå ni klarar er nog ;) Ska ladda mp3n och lägga in massa MJ låtar från skivboxen jag bland annat fick i present när jag fyllde år. Men jag måste vakna typ klockan 5, hur fan ska det gå?! Måste snart gå och lägga mig om jag inte vill känna mig som en 90-åring imorn. Naej nu ska jag äta nåt för jag är skithungrig!

Puss på skinkan

Kommentarer
Postat av: Mimmi

ååh ! va kul, london ! :P ahha men ha så kul !<3

2009-07-21 @ 02:59:16
URL: http://siaalas.blogg.se/
Postat av: Anonym

läs om MJ i min blogg och tyck till!

2009-07-22 @ 22:37:04
URL: http://liibeerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback