sun sun sun

TJENIIIZ PENIZ LATISAR, börja kommentera förfan nu tycker jag ni e lite tråkiga vavava :)

Och jag ska börja blogga mer intressant, för jag vet att jag bara skriver om vad jag gör blablabla, skittråkigt jag håller med. Och jag ska nog ändra designen också för den här har jag ju haft i 100 år nu känns det som, im gonna make a change for once in my life and its gonna feel real good u know :)

Skönt väder som fan äre iaf, har vart och badat med Pauline idag på KB, inte så mycket o säga om det, bara att det var skitskönt i vattnet :)


Förresten det är min b-day imorn :))


HAHAHAHA faaan va gammal bild på mig, rebecca och therese! Kolla vilken jävla wannabe jag ser ut som, hahaha ja dööör herregud jag skäms :o

Therese skicka bilden till mig, har inte snackat eller träffat henne på länge, vet inte varför ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback