bonääs

God morgon. Vad gör jag uppe nu det är ju fett tidigt ..? Becca sov över hos mig och hon skulle till en kompis land så hon va tvungen gå upp tidigare, och egentligen skulle jag till grönan idag men det är ju skitdåligt väder så vi ska åka dit imorn istället :) Men idag ska mina föräldrar bort och min brorsa ska också nånstans säkert så im home alone :D hoppas det kommer nåra tjuvar så jag kan göra fällor som dom trampar i mohahah, man märker att jag är trött ellerhur? haha yes indeed. Men idag så ska Nikole och Kamilla komma till mig så ska vi baka eller nåt ^^

Igår kväll var jag och Becca och tog kvällsdopp i bonäs, äckliga killar det var där. Men skönt att bada lite för det va ju så jääävla varmt till och med på kvällen, då var klockan typ halv tio liksom.


tjuuckis


jag försökte ta ett kort men en tjock kille sprang ivägen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback