GRÖNAN

Hej =) Är så jävla trött, vaknade 2 idag. Men jag tänkte bara säga att det var skitkul igår på grönan. Först hade jag inte alls lust att åka dit men sen när vi kom dit, jag, kamilla och nikole så åkte vi massa grejer. Jag och Kamilla skrek massa svennenamn på driv när vi ´åkte karuseller, typ GREGER!! BEGNGT!! o sånt hahah. Jag garva fan ihjäl mig helatiden, kan inte komma på nån gång då jag inte garvade ^^ Sen efter ett tag så träffa vi Joanes där och då åkte vi fritt fall men kamilla och nikole gjorde inte det, fegisar haha :D och sen så tappade vi bort dom efter det och det började SPÖREGNA, och jag blev heeelt blöt, och sen smsade jag nikole och fråga vart dom va så sa hon vid radio bilarna, och Joanes rushar skitsnabbt dit och då tappar jag bort honom, men sen hittade jag honom igen och då försöker vi leta efter k & n och springer runt över hela grönan helt genomblöta och nångång när vi sprang så tappade jag tydligen min mobil, min vanliga tur dårå. Men sen så var det nån tjej som hade hittat den, fyfan vad glad jag blev. Sen slutade det regna och jag var fortfarande genomblöt och frös som fan, så köpte jag en varm choklad och gissa vad som händer? -.- Joanes välter den över hela mig, inte med flit men ändå :O så jag fick värsta feta oboyfläcken på mitt linne och mina byxor, blev skitsur men pallade inte dampa ur, vi va ändå på grönan liksom. Men det löste sig tillslut och vi fortsatte åka massa saker tills klockan blev 22 och då drog vi hem och pappa blev skitsur för jag inte hade på mobilen så han kunde nå mig ( den laddade ur som vanligt ). Haha det hände så jävla mycket så det går inte å berätta allting, men det var iaf min otursdag kan man säga, fast det var fortfarande skitkul :) Hahah på hemvägen va jag hyper och skitpigg så jag börja dansa och sjunga beat it med MJ på centralen så kommer det typ en man med ölkagge o börjar dansa också hahaha.

Jag säger bara GRATTIS till den som har pallat läsa det här ;)








NÄR JOANES HADE VÄLT ÖVER MIN OBOY :@

Kommentarer
Postat av: angelica

grattis te mig alltså ;)<3

2009-07-05 @ 18:11:51
URL: http://angica.webblogg.se/
Postat av: siaalas.

hahah man tackar ! borde fan få ett pris för jag läste det ! haha skoja, abooow vilken fläck! hahahh, vörsta poolen XD<3

2009-07-05 @ 18:20:58
URL: http://siaalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback