grattis till den som orkar läsa det här :)

Tjaaaaaaa. Sitter framför tvn och kollar på simpsons med min brorsa, och har precis ätit lunch. Har försökt deala med Benjamin att få smaka hans importläsker, det är typ cherry coke och mountain dew o sånt, skitgoda :D Men han är ju så jävla snål mot mig så jag fick bara smaka typ en klunk. Skulle egentligen dra till jakan och vara med Nikole och gänget men ärligt så pallar jag inte fixa mig idag.

Juste igår var jag och Nikole och gänget och kolla på the Proposal i kista, den var bra faktiskt, en film i min stil. Sen så innan åt jag tacobar och dom andra burger king men vi satt tillsammans såklart. HAHAHA asså jag vetefan varför men jag ser alltid så skumma människor, igår när vi gick in på donken så hör vi att nån typ skriker, så ser vi en kille i typ 15 års ålder med långt blondt hår (typ en såndär tönt som lyssnar på bandit, ni vet rockkanalen på radio) springa ut ur donken och påvägen ut armbågar han en helt oskyldig tant xD Och så när han ska stänga dörren till ingången så misslyckas han hahahahahaha så han välter en skylt istället, HAHAHAHA fan vad jag garva. Och sen när jag, Nikole och Kamilla satt på en bänk i jakan så kom det fram typ en kille som var helt borta, säkert rökt på eller nåt, och typ börjar mumla massa skit på nåt annat språk till oss och vi fattar typ ingenting, så jag börjar asgarva och kan verkligen inte sluta och när jag såg att Kamilla försökte hålla sig från garv så börja jag garva ännu mer och den där killen bara stog där och jag kunde inte sluta garva för han såg så rolig ut och försökte typ säga nåt men han hade ju säkert knarkat så han kunde knappt prata, hahahahah så jävla skumt vafan ville han?

Nu har jag skrivit ungefär en halv bibel så jag ska inte skriva mer :)


festis :D:D ser ni mitt myggbett också? kliar som FAAN :@


 

'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback