i feel your fever from miles around

Varje gång jag ska skriva ett inlägg får jag damp för jag vet aldrig hur jag ska börja inlägget, stort problem det hära. Meeen i alla fall, lite snålt med inlägg har det vart men det är för att jag inte har nåra bilder för tillfället och det känns riktigt jävla tråkigt att skriva inlägg utan bilder, och så är det ju roligare för er som läser att få se lite bilder också, för det tråkigaste som finns är ju bloggar utan bilder ellerhur?

I alla fall så sitter jag och dricker cola och lyssnar på smooth criminal, jag tror jag är besatt helt seriöst, kan inte få nog av MJ's musik, det känns som jag nämner hans namn i varje inlägg, det kanske jag gör också, whatever han är ju inte lite grym så det förtjänar han. Rebecca har gått hem, hon har ju vart borta i fan en hel vecka, och imorn ska hon till sitt landställe :( Vi har tagit cpbilder på min webcam och nån liten fjolla på Beccas msn fick bli vårt offer, att driva med såklart. Han går på allting också det är det som är det roliga :D Skulle egentligen åka till mina kusiner idag, eller aa sysslingar då men fan NÄSTAN same shit, men det blev inget av det för min brorsa jobba idag och han ville följa med så det blir väl nån annan gång.

Nu känns det som det här inlägg blev lite långt? Och jag har inte skrivit nåt vettigt heller liksom, kan bero på att jag inte är nån speciellt vettig människa heller, ajaaaa keep on reading era små nötar :*


söt ellerhur :D ?

och en jävligt ugly bild på mig, mitt hår ser ut som .. som ett fågelboooooo hohoho men jag  bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback