bilder ifrån dalarna




min bror

vi va på nåt vattenland där, det va skitkul :D



min kusin (:


min kusin :)

här hade jag säkert astråkigt, vem fan tar kort på gafflar annars liksom?

min moster o dom har en skitsöt katt, den ser ut som en vanlig katt fast med leopardpäls, den va typ korsad med en leopard, cool var den iaf


hahaa liten





fittbild nu blev jag sugen -.-



jag gillar o ta kort på mina naglar haha


man kan verkligen ta skitgrymma bilder i dalarna


gräääääs (dom skulle bygga en brygga)

på baksidan



leker med mobilkameran

köpte kanye west brillor for fun

när gentleman uppträdde på P&L, han va grym

så det var dom flesta bilderna, har fler onödiga bilder också ^^ bilderna var ju mer eller mindre bra men ääääsch vafan det skiter jag i (; alla bilder är tagna av mig med min mobil kamera, därför e många bilder lite suddiga



Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Varför gör du mig alltid lika hungrig??

2009-07-01 @ 17:39:16
URL: http://malindeilert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback