billie jeaaaaaaaaaaaaan

HEJHEJJJ. Är på skitbra humör :D Lyssnar på Michael Jackson, blir helt cpglad när jag lyssnar på hans musik, men ändå lite ledsen för han e ju död :'( Fattar inte hur grym man kan va, ryser som fan just nu när jag lyssnar på "Billie Jean". Faaan va jag tjatar om honom, men är man kung så är man ;)Åkte med pappa och spela tennis (eller jag spela inte, latis) med beccutch o hennes familj, överdrivet varmt var det. Sen åkte vi till nåt bad i hässelby, vet inte vad det kallas men inte kananbadet iaf, skitvarmt i vattnet fast fittkorv att jag inte hade bikini med mig :( Men jag ska nog fan bada imorn asså.

"BILLIEEE JEAAN IS NOT MY LOVER
SHE'S JUST A GIRL WHO CLAIMS THAT I AM THE ONE
BUT THE KID IS NOT MY SON
SHE SAYS I AM THE ONE
BUT THE KID IS NOT MY SON"



Bilden tagen i Dalarna med min fjuttiga mobilkamera

NAEJ, nu ska jag duscha och sen städa mitt rum och pumpa Billie Jean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback