Lista

Namn 1 -  Abdi
Hur länge har ni känt varandra? känner ens inte han
Har du pussat honom/henne? nej
Känner du honom/henne bra? pfft nej :)

Namn 5 - Agge
Är ni släkt? ne
Hur är han/hon till sättet? känner inte han så bra men han e väl ok
Kan du berätta hemligheter för personen? nej

Namn 10 - Alexandra g
Har du sänt personen ett sms? jarå
Är det en tjej? aa
Går personen i samma skola? nej

Namn 13 - alexandra å
Kramat personen?  aa
Hur gammal?  13 tror jag :)
Bor? kallhäll
Hatar du personen? nej verkligen inte :p

Namn 15 - Angelica
Har du besökt personen? 45484848684 ggr :)
Är han/hon trevlig? såklart
Vad börjar hans/hennes namn med? A

Namn 18 - Billie
Har du kramat henne/honom? nä
Har du sett personen full? - nej
Är personen äldre än du? - nej yngre

Namn 20 - brwa gaylord
Är han/hon vacker? - fan helleeeeer :s
Bästa minne av personen? - inget
Har du hennes/hans msn? - nej tog bort den

Namn 22 - Christopher
Står han/hon nära dig? - nja
Har du kramat personen? - ja
Har du varit förtjust i honom/henne? - nej han e min bästis :D pelleee

Namn 25 - einar <3
Beskriv med ett ord:  bästis :D
Bor personen i samma stad som du? yes
Har du sett honom/henne i en dröm? - aa haha roliga drömmar det

Namn 28 - Emma
Första tanke? - filmkvällen förlängesen
När träffade du senast personen? vene
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - henne

Namn 32 - Foxy johan
Har du sett personen naken? - nej hahah
Ge ett smeknamn: det är ju redan klart, foxy lady :D
Flicka eller pojke? - pöjke

Namn 37-  hamza
umgås du med personen? - nä inte längre
spelar han/hon någon sport? no idea
vad har han/hon för hårfärg?- svart

Namn 41- ida
tror du denne har bra betyg i skolan?- haha vet inte men jag tror de
står ni varandra nära?-  näe inte speciellt
håller ni kontakten om 5år?- helt ärligt så tror jag inte det :p

Namn 52- medha
är han/hon vacker?- aa :)
träffas ni ofta?- inte så
kan ni skratta åt allt tillsammans?- haha kanske inte exakt allt, men det mesta;)

Namn 56- monte
gillar du han/henne?- han är mitt drivobjekt på msn såå.. nja
har ni många minnen ihop?-  nej
tror du han/hon tycker samma om dej, som du om han/hon? -  haha han hatar nog mig för jag driver med han så mkt

Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Vad är detta för lista??

2009-06-16 @ 18:07:55
URL: http://malindeilert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback