plus och minus


Gelénaglar- alltid fint.

Sommarkvällar - det är så jävla chill och va ute på kvällen när det är solnedgång och fortfarande varmt ute. Då vet man att det är sommar på riktigt, och den känslan älskar jag.

Kärleksfilmer
- The Notebook, Titanic och alla sånna där filmer är ju bara för bra, speciellt när dom är lite sorgliga också. Och vackra :') Dom som inte har sett The notebook och Titanic, SE DOM! Men dom flesta har ju sett Titanic iaf.. :p




SURA FITTANTER :@ - Jag hatar gamla kärringar i typ 70-90 års åldern som e så jävla sura helatiden! Fyfaaaaan, bittra jävlar. Om man råkar gå förbi dom som är lite för snabbt för dom att hänga med i så att dom kan flytta på sig så blir dom skitsura :s Det är skitirriterande.

Star Wars
- :'( Finns det nåt sämre? Hatar alla sånna där science fiction filmer, så jävla dåliga. Behöver jag ens förklara? Nä.



Min sega data - Som jag har sagt tidigare, min data har blivit asseg. Får damp när den segar ur i typ 20 minuter när man ska göra nåt viktigt på datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback