Saker ni kanske inte visste om mig




♥ ... Att Mean girls är en film jag aldrig tröttnar på.
♥ ... Att jag hade ashes röst när jag var liten. Min mammas kompis sa till och med till mig "Aa moa, du var så gullig när du var liten men din röst var inte vacker" haha.
♥ ... Att jag var skiträdd för hundar innan jag själv fick en hund, asså galet rädd var jag, fick typ panik när en stor hund kom nära mig. Men jag älskar hundar!
♥ ... Att jag har gått på "ridning" när jag gick i ettan, fyfan. Gillar ju inte ens hästar.
♥ ... Att jag var helt besatt av The sims förut.
♥ ... Att jag älskar disneyfilmer, haha nostalgi som fan, man får flashbacks från när man var liten och det älskar jag ^^
♥ ... Att jag har kännt min allra bästa vän Rebecca i snart 12 år.
♥ ... Att jag föredrar mörkhåriga killar framför blonda killar.


Och så älskar jag kakor också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback