School's out

Ooooooooh vilken skön dag. Skolan är slut, finished, finito. Vi hade skolavslutning idag, hade på mig en grå/brun/beige/grön klänning idag med tights och high heels, sen hade jag svarta naglar och guldiga smycken till och lockigt hår. Jag kommer verkligen sakna min klass, började nästan gråta, vill verkligen inte byta klass :'( BÄSTA KLASSEN, ingen knäcker. Kramade alla hejdå vi ses och sen gick vi nåra tjejer och Nic till en grekisk restaurang i jakan och satt och åt och snacka, sen gick vi till centrum, jag köpte skitsöta trosor där :) Sen efter ett tag så skulle alla hem men jag stannade med Yousra och Nikole, vi åt glass och sen gick vi hem till Nikole, var på äkta garvhumör idag fan haha, vi gjorde inte så mycket men vi hade skitkul ändå, vi gjorde armband, likadana hihi, eller aaa... typ :p Kom iaf hem nyss.


hahaha businesswoman, bjuder på den här fula bilden


Brors graduation


Asså det var fan det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv, det va iskallt och dom delade ut diplom i 2 timmar, fyfan.


HAHAH mr elder, mr turner och mr orchard sköningar dom gör alltid show för oss


ohlalaaaaa

parisa o parasto :)


hahahahahaha man tror yousra ska ramla eller nåt xd



(förlåt för suddiga bilder men hellre suddiga bilder än inga bilder, ellerhur? :))

SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback