tjena

Heeeeeeeeeeeeeeej :) Har inte bloggat på ett tag men jag bloggar när jag känner för det, och oftast så gör jag andra saker istället för att sitta framför datan och blogga 24/7 som en no-lifer. Men aja! Jag har vart med kompisar under tiden jag inte bloggat, aa gjort det vanliga alltså. I torsdags så var jag i stan med Pauline, vi gick till hennes mamma och drack smoothie och åt lite frukt, sen så gick vi runt i gallerian och kollade i affärer, och jag köpte nåra trosor, haha fan vad besatt jag har blivit i det nu helt plötslig? Iaf, sen så åt vi på Tacobar och sen drog vi hem vid 7. Och igår så var jag med Rebecca, vi var nördar och spela the sims hahaha, det var skitlängesen fan ! Sen så åt vi oss skitmätta på godis, chips, mat och fruktsallad. Och idag så ska vi typ "fira" mamma och pappas bröllopsdag så vi ska typ åka nånstans. Så intressant.


haha ser ut som jag har skitfet kagge


så kan det se ut






haha nejmen gud kolla inte på mig -.-


fan va onödig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback