Tråklördag

ASSÅ VAFAN! Det blev inte så att vi skulle åka nånstans så då stanna jag hemma och hade skittråkigt -.- sen åkte jag och handla med mamma och pappa och exakt då smsar Nikole mig om jag vill komma o bowla med hon tjejerna, sen säger min mamma att jag inte får och att jag ska stanna hemma? vafan jag får väl bestämma själv liksom. så det var skittråkigt, nu kommer jag bara sitta hemma den här dagen -.- men ska ändå få sommarbusskortet imorn så då kan jag göra vad jag vill, wohooooo. behövde skriva av mig för jag har så tråååkigt nu.


hahah jag har 5646846 bilder på nikole på min mobil där hon inte e beredd men den här e faktiskt när hon e beredd och den e skitfin ^^ <3

(tryck på bilden för att komma till hennes blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback