Sunday

Har nyss kommit hem från Barkarby, mamma och pappa skulle kolla på nåt hus i Stäket och dom ville att jag skulle följa med så då gjorde jag det, sen efter det så åkte vi och åt på nåt ställe i Barkarby sen åkte vi hem. Ska städa och sånt tråkigt idag, men jag städar ju aldrig mitt rum ordentligt så jag måste typ göra det nu. Sen ska jag väl kolla på nån film eller nåt, har ingen lust att göra nåt speciellt idag, det är ju pissväder och har vart det i flera dagar nu. Ska göra lite situps och sånt sen, har börjat göra det igen för jag äter så jävla onyttigt helatiden, har ätit snabbmat 4 ggr den här veckan, haha tjockis.


Hitta en fin bild på rebecca på datan, hahahaha ni ska veta hur många cpbilder jag har på oss på datan






becca va fin på den här bilden men jag var ju knappast seriös men vet ni? jag bjuder på den


dom här bilderna är tagna nyss, hade uppsatt hår här men jag tkr inte jag passar i det



(bilderna är tagna med webcam, därför är det dålig kvalité)

Kommentarer
Postat av: Pelin

du passar fett bra med uppsatt hår! =)

2009-06-14 @ 18:02:35
URL: http://pelintekes.blogg.se/
Postat av: moa

Svar: Tack så mycket! :)

2009-06-14 @ 23:28:48
URL: http://pieceofmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback