Seg dag

Heeeeeeeeeeej. Fan vad tråkig dag helt ärligt. Vaknade kl 8, tänkte skita i skolan men nej jag kämpade mig upp till duschen även om jag var helt borta. Åkte till skolan där Niclas låna mina hörlurar så jag kunde inte lyssna på nåt på bussen hem (!!), det sög ju. Sen elevensval, tråkigt like hell. Vi sitter bara och målar från kl halv tio till 2, jag brukar tycka det e ganska okej att sitta och rita o måla men i 3 dagar?! NEJ. Va helt galet trött, och cp också, garva åt allting. Sen efter skolan gick jag, Pelin, Fardowsa, Kimberly och Kamilla och åt på Pizzeria Andra Sidan, ja den heter så inte Eleganten som Fardowsa säger -.- HAHA. Åt en fet kebabtallrik, det va fisk i skolan och hell no att jag äter det, blev skitmätt och gick till bussen i regnet, åkte hem och hade tråk som fan. Ont i huvudet. Och nu sitter jag här, en nolifer som sitter vid datan. Ja, exakt. MEN IMORN ÄRE FREDAG !! WONDERFUL ELLERHUR? :D


Kamilla :)


regn fyfan


hahahah vettefan varför jag tog den här bilden


hade tråk på bussen


lockat håret :]





Kommentarer
Postat av: kamilla

Haha smygtog du bilder på mig? :o

2009-06-05 @ 21:25:07
URL: http://kamillasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback