Jellynails

Hej :) Har inte haft tid att skriva idag men nu ska jag fan skriva nåra inlägg hade jag tänkt. Idag så vaknade jag och drog med mamma dit hon fixar sina gelénaglar och så fixade hon också mina naglar, blev skitnöjd :D Mina naglar e ju vanligtvis svaga och korta, växer skitsegt -.- Sen efter det så solade vi och sen åkte hem. Så kom Rebecca och Pauline hem till mig och nu sitter jag här =)


Dom ser orangea ut men i verkligheten är dom persikorosa =)








Sen så ville mamma att jag skulle lägga upp en bild på hennes naglar :p

Gelénaglar håller ungefär i 3-4 veckor innan man måste fylla på med ny gelé eller fila bort det om man inte vill ha kvar naglarna. Det enda minuset med att ha gelénaglar är att det är ovant i början, det blir jobbigare att smsa och sånt, men man vänjer sig efter en stund. Ett tips till er som vill fixa naglarna eller så :)

Ska testa med olika nagellack och göra mönster på naglarna tror jag, verkar kul ^^

Kommentarer
Postat av: -

hur mycke betala du för dom :)

2009-06-19 @ 11:28:51
Postat av: moa

sv: jag betalade 350, det är rätt så billigt egentligen, det brukar kosta från 300-600 (: fast det är olika från salong till salong

2009-06-19 @ 12:12:14
URL: http://pieceofmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback