TJA!

Tjänna. Har inte skrivit på nåra dagar men har inte haft nån tid till det typ. Aaaaa men vad har jag gjort dom senaste dagarna? I fredags så va jag i skolan på elevensvalskiten, det va skittråkigt och dessutom blev mina svarta jeans prickiga av målafärg, haha såg säkert lite roligt ut när jag gick till bussen. Men aja sen åkte jag hem, fixade mig, gick till en studentfest och mötte mamma där, asså herregud. Jag har inte haft tråkigare, och grejen var att vi stannade där i 10 timmar och jag överdriver inte, när klockan va runt 2 halvsov jag i en soffa och haha det roliga e att alla småungar sprang fortfarande runt och jagade ballonger, haha aa man börjar ju bli gammal och sliten .. Nej men sen gick vi hem och jag gick till sängen och smsade, sen decka jag. Lördag.. träffa G o Pauline, vi gjorde inge speciellt, va hemma hos mig bara. Och i söndags så var jag med Rebecca, vi hyrde film och köpte chips och cola. Vi såg "I taket lyser stjärnorna", den va fan bra, vad är det för bullshit alla snackar? :O DEN VA BRA. Aja sen idag så var det typ brännboll/städdag i skolan, helt jävla onödigt. Var inte ens med på brännbollsskiten. Skulle egentligen sola med Nikole idag men hon skulle till stan och byta sitt busskort för hon hade tydligen fått fel haha :p Har försökt installera the sims men min data har blivit så jävla seg på sista tiden så självklart funkar det inte, jag ska nog skilja mig med min data snart, han e trög som fan.


kasta färg :D




jag & min syster höhöö, jag ser ut som ett ollon men rebecca blev fin som vanligt :D





smygfotarn :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback