back on track

HEEEEEEEEEEEEEJ :D Nu e jag tillbaka, eller aa vi får se hur länge det håller men jag fick en känsla som sa att jag skulle börja skriva i bloggen igen. FYFAN MÄNNISKOR, det e snart sommarloooooov, i cant believe it :D Jag dör, det är bara typ 9 skoldagar kvar, shiiiiiiiiiit :D Haha så jävla bra inlägg som start på ett långt uppehåll -.- Men jag har vart glad hela dagen, fast alla andra i skolan va skitdöda, men jag tycker det ska bli så jävla skönt med sommarlov, det är därför jag är hyper. Men ÅNGEST, har inte hittat en klänning till skolavslutningen och till bröllop i sommar, och jag vill helst inte ta nån klänning som jag redan har hemma, det känns tråkigt. Men jag har köpt skor som e så jävla snygga, herregud i fell in love första gången jag såg dom.

HAHAHAHHAHA asså jag och fardowsa e ju fööör sköna på spanska, vi hade vikarie så vi gick till datasalen och skulle gå in på nån hemsida och göra övningar på spanska, men jag har glömt mitt lösenord till min inloggningssak så jag fick jobba med fardowsa, det va typ 20 ord man skulle översätta till spanska, hahahah sen när vi va skitnöjda och klara med det där testet så står det; Du svarade fel på 100 % av frågorna, HAHAHAHHAHA så jävla grymma.

Juuuuuste, my favourite latina har skaffat blogg och jag har gjort designen, nikololivo.blogg.se :)
Imorn fyller min bruuudär 16 år, har inte köpt nåt men han förtjänar inget heller så det e inget mer med det, men grattis kan jag iaf säga :)

GOODBYEEEEEEEE <3


shit asså jag tror jag blev kär igen

Kommentarer
Postat av: rebecca

OHJÄVLAR VA HÖÖÖGA HAHAHAHAH OMG :P

2009-05-27 @ 19:02:25
Postat av: angie

såklart de är ;D<3

2009-05-27 @ 21:50:05
URL: http://angica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback