bilder


valborg, så jävla kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul, ett av dom bästa minnena

pauline that little maddafakka :D<3

valborg uppe på en skidbacke, KULKULKUL

sun went down

grönan med becca och g


grönan, men insane va avstängd jävla cpn, dom gör en ny karusell så öppnar dom inte den, TEKNISKA PROBLEM MY ASS -.-

tagen med mobilkameran faktiskt


bolinder, seydo and handoooooo


haha asså aa, ja. jo. nä


nikooooooooool :D<33


SOMMARLOV SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART


summertajms :D haha jag i gul jävla tuffing som hoppar ner i vattnet hahahah ser ut som en fucking gubbe.
becca, jag n alexandra i somras (;


same here

hahah


haha omg tjockisbild på mig när jag äter en korv -.- HAHA


ruuun :D kamilla och hadil på bilden också :)


tog den från parastos blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback