shiet

Hejsan! Idag har jag inte gjort något speciellt, det är ju söndag. Har legat på balkongen och solat och har fått färg faktiskt, men snart är det sommarlov och då ska jag bli en pepparkaka. Skulle egentligen ha "picknick" med tjejerna men ingen e hemma så pappa kan inte skjutsa mig och han har pengarna så jag kan inte köpa bussremsa :( Och så är det ju morsdag så jaf funderar på att baka nåt till mamma? Nä, kanske inte men nåt får jag väl hitta på. Det är sommarlov om en vecka, FATTA!! EN VECKA! :D Shit jag ska fira den dagen. MEN GREJEN E ATT JAG INTE HAR HITTAT NÅN KLÄNNING ÄN, OMG. Jag har sett en skitfin på ginatricot, får se om jag köper den. Aja, puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback