estackars fågel

bara för att jag har så tråkigt så ska jag göra en lista :D

*jag är fett mätt just nu och känner mig som en död fisk
* det är bara 46 dagar kvar tills julafton
* imorn är det skola fyfan emocutt nästan
* skype är jävligt roligt FAKTISKT :D
* jag längtar till den 15 december, graffiti ffs ;)
* jag längtar till den 7 januari då blir det förhoppningsvis sol och bad
* imorn ska jag ringa till två dagis för å kolla om jag och kamilla kan få prao där
* jag har kollat på reprisen av EMA varenda jävla dag, dom visar ju det förfan helatiden
* jag vill köpa massa grejer just nu, too bad att jag tar slut på mina pengar så fort jag får dom då
* om 2 veckor är det prao sen en vecka som e ba chill i skolan typ choice och sånt
* funderar på att ladda ner lite musik nu ..
* snart börjar taking the stage sen efter daddy's girls :D
* nu börjar det här bli överdrivet så jag avslutar nu :)

ska kolla lite inställningar på kameran så man kan ta lite sköna bilder, är verkligen inget pro, är nothing but an amateur på sånt där men man kan ju försöka right ;))

alla har väl sett fågelturken, det här e tvåan, hhahah jag älskar snubben han är över skön


Kommentarer
Postat av: diana

hahahahha :D

2009-11-08 @ 19:22:24
URL: http://dianasl.blogg.se/
Postat av: romeo

sån olaglig ladda ner och jaja maah ;O hahahah



re: hahaha ja ima holla at him :D

2009-11-08 @ 22:50:08
URL: http://romeobaaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback