i can tell she's the queen

hej folks. sovit gott? det har jag. hade planer för idag men dom förstördes pga nötiga föräldrar. men sånt e livet och det är söndag, mitt rum ser ut som skit och jag har plugg att göra så det kanske var lika bra? ne tror inte det. men men, igår var jag iaf hos kamilla, vi kollade på the grudge och grejer, längesen jag såg den men den var fan inte läskig (kanske var för att jag och kamilla skrattade igenom hela filmen när dom andra var koncentrerade), förra gången jag såg den höll jag fan på å dö. jag är fett lättskrämd ibland haha! haha kolla när jag och kamilla skulle till hemköp och köpa godis så skulle vi gå över ett övergångsställe, jag är typ helt inne i konversationen för jag håller på å berättar nåt för, sen kommer det en bil och tutar och snubben som körde den titta ut genom fönstret och asgarvade för jag skrek som fan när han tutade, såg ju förfan inte!!

ritade den här bilden för ett tag sen. då var jag skitnöjd men nu ser jag alla fel jag gjorde..


Kommentarer
Postat av: Anne från anneliscious.

Ser INGA fel alls ? :o

2009-11-01 @ 17:36:05
URL: http://memorytokingofpop.blogg.se/
Postat av: tina

DRIVER DU MED MIG? wtf moa inte visste jag att du kunde rita .. du är fan grymmare än mig ;s

2009-11-02 @ 15:34:13
URL: http://ttinaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha varsegod .. du chockade mig grovt när jag tittade lite mer på dina bilder, du verkar jävligt galen i michael jackson märker jag ;p haha säg till ifall du är intresserad av hans skivor/filmer .. har flera stycken här hemma som bara skräpar :')

2009-11-02 @ 17:57:27
URL: http://ttinaas.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback