jag kan aldrig komma på bra rubriker

lalallala jag känner mig fetduktig, har pluggat och inte suttit framför datan ALLS nästan idag :) nej vet ni vad jag har gjort istället? pluggat like a freak, haha nää men jag har faktiskt pluggat mycket och känner mig stolt. pluggat svenska (har redovisning imorn eller på fredag, lika bra att va förberedd för båda dagarna), gjort klart nästan hela so-läxan, läst 10 sidor ur svenskaboken (FRAMSTEG ! pallar aldrig läsa), gått igenom matte kapitel 1 & 2 (har prov imorn) och sen har jag gått igenom liiitelite no för vi har prov nästa vecka. hahah shit im impressed by myself and thats not often :) nu är det DH förfan, ska bänka mig vid tvn, chao.

kusselicious :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback