JAG UTTALAR MIG OM FOKI THE BLOGGER

hej alla stekare där ute. en grej som jag verkligen behöver skriva ner är, vafan avgudar alla foki så jävla mycket för? okej visst hon är säkert jättegullig och snäll men seriöst.. hon är 18 och är helt jävla besatt utav hello kitty, det va jag i ettan liksom. och hon leker typ med japanska leksaker liksom wtf.. och sen i somras kollade jag på en videoblogg när hennes kille filmade, han ba VARÄÄ GOOTT? hon ba; mm! jättegott! med äkta bebisremixnorrländskröst och jag trodde fan att hon drev. alla kommer typ mordhota mig nu för hon verkar ju framstå som värsta ängeln i bloggvärlden :P det kanske hon är också men.. nej jag ska nog inte skriva nåt mer. har inget emot henne sådär, som sagt hon är väl säkert jättesnäll och allt men det är nåt med henne som får mig att störa mig som FAN. stackars pauline jag terrar henne med att jag stör mig på foki hahaha :( men jag gillar hennes kläder ibland hehehehe.


Kommentarer
Postat av: romeo ☆

haha eller hur



re;; well thnx :D

2009-11-14 @ 12:59:46
URL: http://romeobaaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback