i never thought that i would be your lover, falling in love wasn't my plan

hej noets. nu sitter jag och äter och lyssnar på musik, är fett slut alltså. och plus att det känns som att nån har kört upp en pinne i min hals, hostar som en jävla gubbe. har fått nåt handikapp så jag är typ förkyld helatiden, eller så är det jag som inbillar men nä jag skulle inte tro det. men men, annars idag så har jag vart på stan med kamilla och frida idag, vi kolla på bio och sånt, den där "my sisters keeper", den va skitbra faktiskt. men nu e jag hemma och vet inte vad jag ska göra nu, typ bänka mig framför tvn eller nåt. JUSTE, såg this is it igår, oh my shit vad bra den var! kan fan inte tro att michael jackson va 50? skön han är som kan dansa och sjunga som en 20åring. jag säger ba, im speechless. ja nu vet ni det också, min blogg är som ett informationsblad :*

fett gammal bild


Kommentarer
Postat av: romeo

haha även om de gammal bild i think its kinda kute haha..



re: hahaha auuw thnx :D har nt tid att skriva så mkt denna veckan e fett busy, men har nytt inlägg nu check it <3

2009-10-29 @ 22:04:54
URL: http://romeobaaby.blogg.se/
Postat av: Anne ;)

Haha, jag har faktiskt inte sett This is It, är den bra ? :)

2009-10-31 @ 13:21:30
URL: http://anneliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback