eiorfrgh

igår var jag helt off, verkligen.. kände mig som en halvdöd fisk, hade inte lust att göra nånting typ, hade ju utvecklingssamtal i skolan som gick skitbra, yes it did faktiskt. sen så mötte jag upp fardoooooo och kamilla fast vi hitta inte på nåt roligt som vi brukar och jag va ju som jag va igår så jag drog hem. somna kanske vid tolv igår och ändå vakna jag halv två, så jävla lyckat. men anyways så har jag studiedag idag sen på kvällen är det ju dansgrejen, och sen har jag panik över att jag måste läsa 75 sidor i en bok från skolan och jag hatar att läsa :( och det är tills imorn så jag säger ba good luck tilll mig då. först ska jag göra mig i ordning och lyssna på musica och aaaaaaaaaaa we'll see. puss puss puss

längtar till this is it, omg catch me det är bara 6 dagar kvar!!


Kommentarer
Postat av: clara

sv:

2009-10-23 @ 11:18:01
URL: http://musicdancelove.blogg.se/
Postat av: clara

sii claro, aaaallways :D

2009-10-23 @ 11:18:31
URL: http://musicdancelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback