mamamamamamma

haha jag undrar verkligen vilka som läser min blogg, redan 7 unika idag, kommer ju snart få högre statistik än blondinfjortisarna :D mjaaa skulle inte tro det. fast jag skämmer inte ut mig för att tjäna lite pengar ;) aja whutevah. här får ni lite intressant fakta, märker man att jag har tråkigt?

* jag har inte varit helt frisk på typ en månad
* jag missbrukar juice HAHA, juice druggie
* jag ska kolla på desperate housewives snart
* jag längtar till den 28:e
* JAG LÄNGTAR TILL HÖSTLOVET
* jag tänker på vad som hände igår på hemkunskapen och dör av garv
* jag pallar inte göra klart matteläxan, fattar ingeeeeeet
* nässpray är min bästa vän just nu
* jag har frusit som fan idag, jävla antarktisklimat
* tänker på hur mycket jag älskar mjs nya låt this is it, och hur mkt jag älskar glow in the dark med cb
* min mamma kom nyss in i mitt rum och gav mig en ny kofta
* det luktar pankakor hemma hos mig
* jag loggade nyss in på school soft
* tänker på en person hihi
* fan vad tråkigt man kan haaaa hahaha no lifer man är som skriver en hel jävla lista om.. ingenting

OCH JUSTE KAMILLA OCH ABDULBÄÄÄÄRIIIII YÄÄÄÄEH FYLLER ÅR IDAG, GRATTIS! :D ♥

hittade nån gammal bild.. CHECKA FILMJÖLKSARMARNA HAHA :D

samma dag som chris brown konserten det här året, miss it sooooo much, exakt den 23 januari hoho :)


Kommentarer
Postat av: Anne (:

Fan vad synd att du slutade blogga, verkligen ! Alltså på din & Pauline's gemensamma blogg ... Ni var liksom mina favoriter :o fast jag förstår ju att det inte känns kul när ens bloggpartner flyttar iväg ... (:

2009-10-14 @ 16:45:12
URL: http://memorytokingofpop.blogg.se/
Postat av: Pauline

HHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA MOA FETT SKÖN

2009-10-14 @ 18:54:45
Postat av: Julia

Hur gör man så att det inte är ngt mellanrum mellan headern och bakgrunden?

2009-10-14 @ 20:41:15
URL: http://No blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback