nån lista

1. Är du singel? just nu yep
2. Är du lycklig? kan du gerej på :D
3. Är du uttråkad? tydligen
4. Är du ledsen? nej :D
5. Är du italienare? naej
6. Är du gravid? nooope
7. Är du full? japp! haha närå..
8. Är du en cooling? yessir
9. Är du från Irland?
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? mhm :)


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej, joo.. nej kanske
2. Har du nånsin blivit sårad? har jag nog blivit ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? ja hehe
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? jag vetefan faktiskt? kanske :O
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?
6. Har du haft en hemlig beundrare? mm
7. Är du kär? hm.. nej :P
8. Vill du gifta dig i framtiden? när jag är typ döende, fan vill ju inte dö ensam?! random kom och gift dig med mig!! haha nej men om jag känner att det e rätt så självklart. (ooh djupt svar där, score)

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek för fan
2. Hår eller ögon? båda fast ögon kanske..
3. Katt eller hund? hund helt klart, fast katter kan också va söta
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Båda
5. TV eller Internet? kan inte välja mellan data och tv, mina två bästa vänner.. fast data för man kan ju kolla på tv på datan, smart va? 8D
6. Coca-cola eller Pepsi? cola va det förut, men jag har börjat älska pepsi från ingenstans
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? beror på humöret
8. Pengar eller lycka? the combination bitch :D
9. Dag eller natt? natt ftw
10. MSN eller mobil? mobil

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? meh är inte nån sorts fånge i mitt eget hem :P
2. Brutit ett ben? nej men skulle vilja gå med krykor, ser fett roligt ut ju
3. Gjort nåt du ångrar? ja
4. Hoppat Bungee Jump? nej men fan va kul det skulle va :)
5. Ljugit för någon du tycker om? ja det har väl alla
6. Ätit en hel tårta? fan ta denna fråga :@ nu blev jag sugen, men nej det har jag faktiskt inte
7. Gjort bort dig offentligt? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (kan fortsätta i evigheter)
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? usch nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja min fisk :'( haha rip <3
10. Velat försvinna? jaa


Vad såg du på tv sist? taking the stage <333
Vems blogg läste du sist? paows blogg tror jag
Vad åt du sist? mat?
Vem pratade du med sist? mamma
Vem ringde du sist? kommeri inte ihåg :O
Vem messade du sist? pelin
Vad läste du sist "bok"? oliver twist
Vem pussade du sist? jaaaaaaaadu
Vem kramde du sist? fiskminnet arbetar, tror de va nån i skolan kmr inte ihåg vem
Vad köpte du sist? ett skärp hihuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback