so what we gonna have, dessert or disaster?



nu e ja heeeeeeemma, för ett tag sen. vi hade ju FN-dag i skolan idag så only 3 lektioner sen lunch (TACOS BOMB :D) och sen nåt skit i aulan. vi fick se nån film, fan jag garva ihjäl mig det va nåra fjortisar och en snubbe som blev intervjuade. shit men jag är överdrivet lättroad så det va ganska okej :) efter skolan så gick jag med kam och fardooz och åt glass och drev med roliga människor, fan vad mycket schtekare det är i jakobsberg centrum alltså. sen så åkte jag hem till kallhäll, gick till källtorp och sen gick jag och rebecca hem till mig, men hon e hemma och käkar så nu ska jag ba ta det jävligt lugnt. woohoooooo idag får jag mina pengar, shopping imorn förfääääääään.

HHAHAH kolla vad jag tar för töntbilder? men shit vad fan jäääla fjortis jag ser ut som, hahaha not serious :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback