someone please give me suuummer

grillning, nikole yousra jag

jag saknar när man kunde gå i shorts på kvällen utan att frysa :(

hahaha, efter skolavslutningen

kusin :)

här var man brun, syns inte på bilden :O ful min jag gör btw

hahahehehe varför så bekymrad?! BJUDISH PÅ DEN DU

jag måste ba säga.. fan vad snygg jag blev på den här bilden. HAHA! NOOOOOOOOT

hahaha kamilla det va den dagen vi såg dampbarnet på donken i kista :D

cherry coke bitches

uuuuuuuh

hahahaha kolla cpt som satt framför mig

 


Kommentarer
Postat av: REBECCA DIN IDOL

hahahahahhaha ''cpt'' som satt framför dig är väl ulrika? :D:D<33

2009-10-26 @ 20:30:05
Postat av: mooooe

självklart brushn ;)<33

2009-10-27 @ 12:07:42
URL: http://pieceofmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback