spark my knees just sugar fly with me

hej fuckers :) vad gör ni? jag gör inget, ska käka sen funderar på att dra ut. måste plugga matte också, shit kan nån inte ba döda mig istället.. kan ju för fan inte ens ta det lugnt på lovet. men men efter lovet går vi bara 3 veckor sen prao och sen choice dagar, ganska skönt men fortfarande har grejer som ska va klart till efter lovet :( säkert stress veckor, och alla som känner mig vet att jag får damputbrott när jag e stressad haha. nej men skolan gör mig galen, är fett trött på den nu. juste gjorde en bloggdesign till wiam, hon e skitsöt haha :)

dagens låt;

rob allen ft. chris brown - spirit

kolla vad vacköör my dear friend nicole är :) miss hjo! va tvungen å lägga in bilden för den e så jävla fin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback