tell him i miss him, tell him i need him, tell him i want him, i really want him to come back home






årets längsta rubrik eller? nja, kanske nån som kan slå det, FAKTISKT. jag sitter och lyssnar på musik och bara njuter av att jag inte har nåra läxor den här veckan, så jävla skönt så ni vet inte. eller jo dom som går i iesj knows what im talking about. fett chill vecka det ääääär! imorn ska alla nior ha dans till typ kl 11 (asså till balen eller nåt vetefan) och sen resten av dagen vanliga lektioner, på onsdag är det IUP så vi är lediga, samma på torsdag, fredag har vi typ halvdag för det är FN-dagen (eller?), nånting sånt iaf. ooooh yeah kommer bara ta det jävligt lugnt i veckan, äntligen lite vila från skolan.

okej, random_människa_45år börja skriva till mig på fb, läskigt. han kan inte ens svenska man ba tjenis penis peddojävel. fast jag accepterar ju typ alla vänförfrågningar så jag kanske får skylla mig själv men det är ändå roligt och driva med sånna människor hahahaha stackarna tror jag är typ cepad eller nåt.

men nu ska jag tipsa er om lite bra låtar, oooooonly for you;

written on her - jay sean ft. birdman

one less lonely girl - justin bieber

 

so cold - chris brown

agarrla pegala azotala - daddy yankee

down to earth - adonis

 

enjoy :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback