this is it, this is real, im the light of the world i feel grand

asså vafan det är nåt fel på min statistik? aja whatever. jag vaknade för en halvtimme sen, trött som fan. ska tvinga mig upp från sängen snart och göra mig i ordning, sen ska jag till jakan och plugga lite i biblan med nåra, sen efter det ska jag hem, sen ska jag kolla på THIS IS IT :D:D känns som julafton idag fan och jag överdriver inte, förutom att jag måste plugga dårå. pluggade faktiskt matte i nästan två timmar igår, hur bra?!

hahahaha gingerkid is rocking it!! xd hahahahahaha han kommer säkert bli skönaste dansaren när han blir stor ;)


Kommentarer
Postat av: Anne från anneliscious.

SV: Haha, jag med (:

2009-10-29 @ 16:42:41
URL: http://memorytokingofpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback